Stay with me

Idag skulle egentligen min kära Jacob anlända till hemmaplan ign men icke! Nån smart person där nere har bestämt att dom ska jobba imorgon också så han kommer hem 1 dygn senare! Vilket resulterar i att vi nu bara kommer ha 3 dagar tillsammans innan han åker...3 dagar!
Usch, jag skulle vilja lägga mig under täcket o grina men försöker hålla mig upprätt istället. Blir inte bättre av att man tycker synd om sig själv.

Vi får väl försöka göra det bästa av dessa dagar bara.. men det går ju bort rätt mycket tid på fredagen för då ska Jacke uträtta en del saker som faktiskt är måsten innan han åker och jag kan inte vara med då. Sen på kvällen ska han ha en stor avskedsfest hemma hos nån kompis..då får jag visserligen vara med och det lär jag vara även om jag skulle vilja ge Jacke den tiden med sina kompisar för sig själv.
Hur som helst så är det strängt förbjudet att vara bakis på lördagen har jag bestämt! För då har vi kommit överens om att vi ska ha en mysdag.. vi ska ha middag, dricka ett glas vin, bada bubbelbad, prata överdrivet mycket och bara ta vara på varandra.

Det gör så jäkla ont att skriva om det här, jag vill bara grina för jag vill inte bli själv, jag vill inte att han ska åka till Afghanistan. Jag orkar knappt prata med någon, vill inte gå utanför dörren, vill inte möta verkligheten.
Och igår fick jag ett utbrott på Jacke, jag blev riktigt arg!
Jag gick på stan o han ringde, jag svarade inte, va stressad nog som de va - livrädd att träffa nån ja kände - men så ringde jag upp efter en stund eftersom jag tänkte att de kund eju vara nåt viktigt han ville säga.
Vads om hände sen vet jag inte, han pratade på om oviktiga saker och jag blev mer och mer stressad av att lätsas gå på stan o vara glad. Så jag blev arg, vansinnigt arg, irriterad för att han inte hade nåt viktigt att säga. Stackaren.

Sen kom jag på att det gör att jag går runt o är så inåt skogen späänd är ju för att jag hela tiden låtsas att de e lugnt, de e lugnt att han åker. "Jag klarar mig".
Det gör jag säkert! Jag klarar mig säkert. Men just nu kan jag inte påstå att jag är okej med det och just nu kan jag inte påstå att jag mår bra av det. Och jag orkar inte låtsas. Så är det.

Jaja, slutskrivet. Ger er en låt också som jag bara älskar!

Ironik - Stay with me



Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

älsko! du kommer klara det här!! kommer alltid finnas här för dig gumman! <3 älskar dig!!!

2008-11-19 @ 11:23:00
URL: http://johaanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0