Jag står på mina egna ben

Jamen titt på fasen va bra de går! Jag står fortfarande på mina egna ben, har inte fallit i nån depp-grop. =) Har inga planer på de heller. Jag känner mig så sjukt positiv att jag till o med funderar om detta verkligen är jag...? Jag brukar inte alls vara positiv, särskilt inte när det är något som drabbar mig själv.
Då brukar jag försöka få situationen att framstå som mycket värre än den egentligen är..men denna gång så får jag den att framstå som så ljus o lätt. Det underlättar faktiskt.

Idag ringde Jacke o väckte mig o skönt va väl de, annars hade jag sovit hela morgonen..uscha, fattar inte varför jag inte tar mig upp när klockan ringer..

Hur som helst så va de great att prata med Jacke både igår kväll och imorse. Han har de bra i Afghanistan och kommer säkert trivas. Han upprepar gång på gång att maten är bra så den är tydligen väldigt bra :)
Skönt att höra att han har de bra iaf.. Det är ju ahns tillfälliga hem nu ett tag så...


Ja själv så är man här hemma i vinterkylan och ska ta o börja fundera över julklappar..
Bläääää, jag tycker verkligen inte om julen. Men jag tänker inte ta mitt upplägg om varför jag inte tycker om julen här för då kan ja få en massa motsägelser eftersom dom flesta älskar juletid och det unnar jag dom. Önskar jag också kunde uppskatta den på nå vis.
Nog skrivet om det för annars kommer mitt upplägg om allt som är hemskt med jul.

Jepp, nu ska jag äta frukost. Sen blire att plugga idag tror jag! :)

Ha en bra dag!



Bild från i fredags då vi tog ett glas vin innan festen hos Micke.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Åhh va söta ni e:)saknar er:)kram!

2008-11-27 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0