Igår var en speciell dag!

Igår var en speciell dag! För det första fyllde min kära syster Johanna 18 år och vi var på middag där, mycket trevligt!=)
Ikväll ska det bli fest för henne och det kommer en hel del folk, pga detta så har vi hållt på o fixa hela dagen här, jag o Britta har varit på bolla o pappa o Johanna va o handla, sen har det städats o dukats o grejats. :)

Igår var också en speciell dag efter som det kom ett blombud till mig, från min älskade kära Jacke! Han är helt underbar, jag satt och grät som ett barn i 10 minuter efter att blommorna anlänt till min dörr. Han är helt fantastiskt underbar!

Nu ska jag gå o sminka mig innan det är dags att fixa Johannas hår o sådär.

Hej svejs!





Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0