Han är äntligen på hemmaplan

Ja, min kära Jacke är äntligen på hemmaplan! :)
Han kom igår kväll och sedan dess har vi spenderat varje sekund med varandra, hur underbart som helst! Det är bara att njuta medan man kan :)

Idag har vi varit på stan och i Birsta, Jacke har shoppat och jag har bara hängt med. Han har också planerat inför lördagen och det verkar som dom ska få kul! :)

Nu är vi hemma hos Jacke, blir väl middag snart och sen får vi se vad vi gör fram till 20:30 då vi ska på bio och jag äntligen ska få se Bond filmen! Jag älskar verkligen Bond och har tjatat om detta sen filmen kom! Lycklig nuja! :D

Imorgon anländer Sonja, och det ska bli härligt att umgås med henne en stund innan hon sen i december flyttar tillbaka till Finland igen. Ska bli skönt att få surra med henne en massa. :)
Det passar dessutom perfekt för jag har haft lite "mardrömar" några nätter på senaste tiden.. om tiden i Finland, allt skit som hände och hur illa jag mådde av vissa händelser.. ska bli skönt att få prata med Sonja om det eftersom hon var där och kan förstå vad jag pratar om på ett annat sätt än vad någon annan kan.

Just ja, imorgon ska vi också på en julshow i Nordichallen som heter Christmas with. Vi har fått biljetter av snälla Britta! Ska bli nice! :)

Nä, nu ska jag umgås med älsklingen.

Ha de gött!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0