Bra!

Det är så skönt att jobba nr allt liksom bara flyter på. Men det är som jag funderat nu att egentligen går detta jobb bara runt,runt, det är samma hela dagarna även om man har olika personer som man träffar. Hur som helst så tycker jag hemskt mycket om mitt jobb idag för utan att skryta har jag gjort ett bra jobb. =)

Egentligen hade jag tänkt skriva ett litet komihåg till mig själv här i bloggen nu men struntar i de, kommer faktiskt inte ihåg vad de var jag skulle påminna mig själv om heller.

Igår fick jag faktiskt prata en liten liten stund med Jacke, hade inga förhoppningar om att ha nån vidare kontakt med han den här veckan eftersom jag vet att han har lååånga dagar där nere.
Hur som helst blev jag glad över att prata med han, och faktum är att det inte ens känns särskilt jobbigt längre. Känns nästan lite mysigt att veta att om en vecka kommer han hem och då blir det kramas!

Nu ska jag jobba vidare. Ha en fantastisk dag! =)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0