Äntligen!

Äntligen får jag jobba lite! Jobbade ju i fredas och idag. Idag fick jag också förfrågan om att jobba imorgon och på onsdag, känns riktigt nice och jag tackade såklart ja! :) Det är så mycket lättare att tacka ja då man är på plats, då man känner hur kul det faktiskt är att jobba när man väl är där på jobbet.

Sen måste jag försöka ta itu med de kurser jag fått att jobba med under dessa veckor. Den här veckan lär jag ha rätt fullt upp iofs men kanske jag kan sätta igång med pluggandet nästa vecka, måste nästan det för efter den här veckan har jag bara 2 veckor kvar innan det är dags att infinna sig i skolan igen och vistas där dubbelt så mycket än jag gjort hittills.

Tråkigt är ju förstås att Jacke åkte idag och nu dröjer det till nästa onsdag innan han kommer hem. Tur jag får jobba o sådär så jag håller mig sysselsatt. =) Det har varit en del helt underbara dagar vi haft nu sen i onsdas, vi har i princip umgåtts precis dygnet runt och det har varit underbart, nästan så jag känner mig lite bortskämd ;P

Nu kom Anna hit o ska kika på hockeyn, själv struntar jag fullständigt i hockeyn och tänkte försöka plocka ordning lite o sådär istället. Sen blire sängen tidigt frö jag är dundertrött!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

mm, riktigt tråkit. en till som har svarat att hon inte kan.... tänk om vi blir 5, det skulle suga hårt! ses nåt i veckan? tror jag ska till pappa imorn. puss:)

2008-11-03 @ 22:32:17
URL: http://johaanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0