vet inte

Vet inte om det beror på förkylningen, allt jobbande och stress eller på det faktum att jag gjort illa min rygg idag.. Men jag känner mig gråtfärdig bara jag tänker på hur många dagar det är kvar tills allt lugnar ner sig lite, tills jag får träffa Jacke.. eller ens prata med han??
I det långa loppet.. om allt fortsätter som det gör och allt kanske blir snäppet seriösare..kommer man att orka?

Ikväll har jag haft en "surra med pappa kväll".. vi har surrat o surrat o surrat om allt mellan himmel o jord, från födsel till nu och framåt.

Imorgon äre Kent och sen på söndag bär det av.. och nån gång på måndag är man ute ur landet sverige för en stund. Vet knappt hur jag ska orka sova inatt för att hinna med mig. Det är stressiga tider man lever i nu :)

Roligt är att Sonja kommer på fredag, det ser jag hemskt mycket fram emot! Min SamSon ;P

Och Nina, det känns faktiskt lite jobbigt att du är i Gävle nu.. kom hem o krama mig o ge mig energi!

Vi hörs

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Jag tror att jag har fått magsjuka igen ! :S Döda oss för våra sjukdommar.. Hehe..

2008-03-08 @ 07:56:21
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0