stunden är kommen

Det var nån dag sen jag skrev nu och då blir det alltis då svårt att veta vad man ska skriva om.

Min och mammas roadtrip gick iaf väldigt bra och den var inte alls så jobbig som man trodde. :) Visst är man rätt slut o sliten idag men inte så man inte klarar sig ändå =)
Var jätte skoj att få umgås med mamsen sådär nära inpå och så länge, det blev en del skratt och en massa surr om dittan o dattan o allt annat, hur bra som helst! :)

Kom hem idag vid 11:30 tiden och då va man inte energirik alls, hade tänkt åka till Haga o fixa håret, och va me Nina på stan men allvarligt talat så tog jag beslutet att stanna hemma hela dagen o kvällen och bara ta vara på den tid jag har idag att vila upp mig. Nina kom hit vid 16 och då fick hon väcka mig eftersom jag däsckat på soffan och inte hörde nånting..
Sötaste Nina hade varit på bageriet.. så vi fikade och hon hade överskotts energi till tusen och jag va slut så det blev lite oijämnt o jag kände mig inte som bäsat sällskapet. men jag är mycket glad att hon kom hit iaf och förgyllde min dag en stund. Innan hon åkte hann vi också se en film som var förutsägbar ända från början men som ändå va lite gullig på nåt sätt.

Imorgon och på torsdag jobbar jag o sen är det äntligen helg! Visserligen börjar ju inte min helg på bästa vis med Niklas begravning men det spelar ingen roll. Sen kommer ju antagligen Sonja upp o umgås med mig o Nina, så de blir party party! :) Ska bli så underbart skoj att va med Sonja o Nina så det går inte att beskriva.. och Sonja.. har ju inte träffat henne på länge nu - ojoj va jag saknar min SamSon! Tror de kommer bli jätte bra efetrsom vi alal 3 är riktiga danstjejer och som pririterar det rätt högt! =)

Och jag får inte glömma att nämna att världens bästa Jacke kommer hem på fredag också! Lär ju kanske inte träffa han då men kanske en stund på lördagen? Jag skulle vara nöjd bara jag får krama om han ordentligt.. ojoj, det är nästan så jag blir tårögd över hur lycklig jag ska bli då jag får träffa han. Det är tungt nu.. att längta så mycket som man gör..


Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0