stolt

Ikväll har jag känt mig nöjd med mig själv.. och stolt framför allt. Var nervös inför det här arbetsskiftet men det har ju faktiskt gått hur bra som helst så inget att vara nervös för!

Imorse kom Jacke hit så jag fick mysa med honom lite innan han åkte iväg och det är jag glad för. Han gör mig så himla glad. Allting känns på nåt sätt så lätt då ja är med han eftersom han är så positiv i sitt tankesätt. Nu väntar förstås en massa jobbiga dagar när han är borta men jag ska ju ändå jobba mycket o han lär väl ha fullt upp han med så tiden går ju fort.

Trots att jag jobbar mycket så vill jag också försöka umgås med Nina så mycket som möjligt nu när hon är här uppe. Va lite surt att jag jobbar så mycket som jag gör just nu då hon är här. Men vi måste försöka göra det bästa av situationen bara!

Nu är det dags att sova så man orkar upp imorgon. See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0