men svara då!

Igår va ja på dåligt humör hela eftermiddagen, dels pga sömnbristen och dels pga att Niklas dödsannonser fyllde en sida i tidningen.. Och min käraste vän C ringde o va ledsen o då kom man tillbaka till vekrligheten, det var då jag förstod igen att Niklas är död. Och jag hade en samtal med pappa o Britta om det o det var så skönt att få prata med dom om de.. det har ju gått en vecka snart o vi har inte utbytt ett enda ord om detta.

Jaaa, gårdagen blev inte som man önskat men de blev hur bra som helst ändå.
Ner på stan o träffa Elina o Nina, va på Irish en stund o sen gick vi från ställe till ställe o bara tittade in genom fönstrena i princip. Hemma vid kanske halv 2, Nina o jag satt o titta på youtube filmer o skrattade till efter 3 o då va man riktigt trött o bara ville sova eftersom man nästan varit vaken ett dygn då. :)

Jag o Nina bestämde att ja skulle ringa o väcka henne idag men min stora fundering just nu är hur jag ska lyckas med det då hon inte svarar? Ska jag åka dit o rycka upp na ur sängen kanske? :P
Vi ska på stan idag, greja o dona, sen ska ja färga håret på Nina.. I eftermiddag kommer även min älskade syster Johanna hit o de blir en härlig familjemiddag+Nina. =)

Sen ikväll äre inflyttninsförfest hos Emilie min darling.. o jag kom på idag att de e en vecka sen ja träffade min sötjänta så de ska bli nice att träffa henne!

Jepp jepp, nu blire att försöka få tag på Nina.

Hörs


I really don't need this shit right now.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0