jamen de e ju helg nu!

Det är otroligt skönt ikväll att bara ta de lugnt.. Man är ju ledig imorgon o de känns helt makalöst att man ska vakna upp imorgon utan nån bakfylla eller tvång till att kliva upp till något annat.

Idag fick jag infon om att Niklas nu är nergrävd i marken och det känns underligt.. Jag pratade senast igår om att jag så skulle vilja ha något ställe att gå till så jag kan "prata" med han. Och idag fick jag nyheten om att det nu finns de. Så overkligt allting så man kan inte alls förstå vad som händer. Funderar starkt på att besöka hans grav någonting imorgon eller under helgen. Hade velat åkt dit redan ikväll men avstog.



Denna dag har iaf varit bra. Jobbade ju till 15, sen va ja till Brittas jobb o träffa henne en sväng. Maria kom o hämta mig där o vi for med Electra till Sidsjön o promenerade ett varv. Så hiiimla sköönt!


Hem, mat o surr me pappa o Britta. Snart dyker väl jacksson upp men fram tills de tänkte jag sätta mig o se lite på hockeyn med pappa trots bristen på intresse.

Ha en bra kväll och helg mina vänner!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0