ja den underbara söndagen är här...

Kvällen igår blev trots allt rätt bra.. men de va en konstig fylla man drog på sig.. i början så bara efter att ha druckit väldigt lite så börja ja känna mig full, sådå tog ja en paus från alkoholen en stund.. Sen drack ja o drack drack.. men det hände inte mycket kan ja säga..
Men annars så var Mlis inflyttnings-förfest hur bra som helst, bra folk o härlig stämning. Very nice.

Oleary's blev det när vi kom ner på krogen.. Och där dansa vi o hade faktiskt rätt kul.
Ninas humör var inte på topp men det är också förståeligt, hon saknade väl sin älskling och ville väl hem till han. Och dessutom så brukar ju alkoholen kunna göra sitt. Så Nina tog min nyckel och åkte hem tidigare och jag avundas inte alls hennes natt och hennes mående nu.
Jag o Mli, drog shots o röjde på dansgolvet - hur bra som helst! Och sen blev de MAX med Mli, Johan o Jacke. Där i kön träffade jag min MAMMA, kan ni förstå?? NHar inte träffat henne på ett halvår och sen träffar man henne efter 3 på lördagnatt på MAX, helt jäkla sinnes..!?!?!
Men ni kan inte fatta min lycka att se henne, guuud vad vi kramades - min älskade älskade mamma.. ojoj vad jag saknat henne.
Jacke o jag fick sen skjuts hem av mamma och därmed var kvällen slut.

Nu ska jag gå upp me Nina o se om man hittar något snällt mot magen.

See ya!

http://sweetie.bilddagboken.se/

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0