Gomorron

Idag försov jag mig.. känns inge vidare! Vaknade 6:40 när jag egentligen skulle ha klivit upp 6:00.
Nu sitter jag här med tandborsten i munnen och fullständigt startklar att springa iväg så man hinner till jobbet. Idag jobbar jag 8-15 för den som känner för att veta de.. sen e jag leeedig! :D Wiiihoo!

Igår kom Jacke o hämta mig efter jobbet, vi åkte hit.. jag va som vanligt helt slut o nästan somna vid köksbordet. Vad är felet på mig?? Man kan ju för sjutton inte somna precis överallt varenda kväll! Och den här veckan har jag ju somnat så himla tidigt varenda kväll så jag borde ju få den sömn jag behöver.
Sonja pratade om B vitamin brist, järn brist eller depression. Jag personligen har ingen aning om vad det handlar om.. men jag är onödigt mycket trött iaf.

Yeees, nu ska jag springa iväg.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0