fullt upp i huvet

Igår kom min Jacksson o åt middag hos oss, de va ju nice. Men ja va dock väldigt slut.. efter jobbet va ja o sola me Johanna o slockna i solariumet..
Sen igår kväll va ja o Jacke på bio o även där somna ja o sov ganska stor del av filmen. Väl hemma hos Jacke sen så va ja fortfarande fullständigt slut.
Men inatt blev det ändå många timmars sömn och jag börjar känna att jag kanske kommer återhämta mig idag och få lite energi. Fast vi får väl se om jag lyckas hålla mig vaken ikväll när vi ska se film, brukar inte va min starka sida att kunna hålla mig vaken.

Vill träffa Nina imorgon men vi får väl se om hon har möjlighet!

Nu ska jag jobba, sen om några timmar kommer jacke o hämtar mig åsså ska vi hem till mig en sväng o hämta nå grejer o sådär sen blire väl film hos han.

Emilie min baby! Du måste fixa mitt hår

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Du e som nå fixa hår du ;D

2008-03-18 @ 15:11:04
URL: http://mlish.se
Postat av: mli

forsättning på förra...

Vad skulle du göra utan mej ?!? ;P

2008-03-18 @ 15:11:26
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0