en ny vecka

Igår kväll va de myspysigt.. J kom hit och vi drack kaffe o surra med pappa, eller ja..dom surra o ja satt mest bara där o lyssna. Sen åkte vi hem till J o jag fick träffa föräldrar o se hur han bor. Sen såg vi filmen 1408 och jag tror inte att nån av oss kommer att rekommendera den filmen till någon.. den va rätt seg och man trodde den skulle va bättre. Men nu har vi sett den iaf då, behöver man inte fundera mer :) Sen satt vi mest bara surra om dittan o dattan o kollade ett avsnitt av Fredsstyrkan, men faktiskt så somnade jag så jag missade ju allting...

Nu är det iaf en ny vecka och jag börjar jobba ordentligt denna vecka.. och jag jobbar alla dagar utom torsdag den här veckan - kan någon säga mig hur detta ska gå till? Jag är faktiskt väldigt nervös nu.
Får se om jag får träffa Mr J nåt idag innan han åker för sen dröjer de åtminstonde 10 dagar innan ja får se han igen.

Jaaa, kan inte komma på mer att skriva just nu.
See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0