en känsla som kärlek

Senast igår satt jag o pratade med Sonja om det man kan kalla "pirret", det där pirret som brukar finnas i magen när man tycker om någon väldigt mycket. Det vi pratade om igår var att jag va osäker på om jag kände de där pirret och ifall det ens hade nån betydelse..

Idag kan jag säga att det kanske trots allt har lite betydelse.. för pirret har infunnit sig och det försvinner inte.. det är en underbar känsla, en lycklig känsla.. en känsla som jag skulle vilja lägga inom betydelsen som ordet kärlek har.

Att man kan få så mycket energi, såna lyckorus och såna här trygga varma känslor som jag har nu känns helt enkelt fantastiskt.. varför känner man såhär och hur mycket påverkar man dessa känslor själv?
Jag vet inte..som vanligt.. jag vet inte..



Jag använder ofta orden "Jag vet inte".. men nu kan jag utan tvekan säga:
"Jag vet vad jag känner och jag vet vad jag vill."


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Underbart gumman, UNDERBART!! :)

2008-03-16 @ 20:44:49
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0