en ganska ok kväll

det har varit en rätt ok kväll.
Vi hade grillpremiär här hemma, nicke o anna kom hit å... och min kära lillasyster Johanna har fyrgyllt kvällen också! Lovley :)

Sen kom Nina med vovven o Kevin eftersom Kevin ska få va här me Bosse imorgon kväll när vi ska ut.. och det lär ska gå hur bra som helst tror jag! :)
Och än en gång uttrycker jag hur bra och tryggt de kommer kännas me Nina o Sonja, och framför allt ska det bli kul!

Surrade också med M.W ikväll, var längesen jag hörde hans röst..och de va väl inte mycket att prata om.. det var som vanligt, jag va trevlig, frågade saker o brydde mig..han..ja..han va som vanligt bara, lär inte brytt sig de minsta.. Men de kändes bra att prata med han.. lär inte göra det igen den närmaste tiden.. de e de enda jag behöver skriva :)


Och imorgon får jag äntligen krama om min Jacke.
Jag tycker om dig så jä*la mycke Jacke så de e inte klokt va jobbigt de är just nu när du är borta i dessa underliga tider. Skulle va så skönt att ha dig här just nu.

jag har ont i magen o allt känns tungt.. begravning imorgon.. och jag ska dit och hedra kära Niklas minne.. det blir ett bra avsked tror jag.. men dte är ändå så himla overkligt.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0