åååh, snart!

Jag ser så fram emot fredagen så man nästan räknar timmarna. Men de känns också konstigt att se fram emot fredagen eftersom det då också är begravning. Samtidigt ska det bli skönt att få gå på begravningen, att få ett avslut, ett avsked på något sätt.

Men annars så ser jag fram emot det, kommer få umgås med så underbara människor så de e inte klokt :)
Som jag tjatat om detta i denna blogg nu.. men det är ju så himla underbart hur skoj det ska bli att va med Sonja o Nina, myspysigt!

Igår surrade jag med Mr Jacksson också, och det är så kul o prata med han så ingen kan förstå.. Igår var det tungt  eftersom jag saknar han så mycket och tårarna kund einte låta bli att rinna.
Men Mr Jacksson funderar på att komma o säga hej till mig o mina flickor på fredag när vi förfestar. åååh, vad det ska bli underbart att få pussa o krama han! Och sen är han ju ledig 2 veckor så då får vi umgås massvis - fantastiskt! =)

Nu ska jag göra mig ordning, snart jobb!

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mingla ♥

Mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 12:37:48
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205308537_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-12 @ 12:40:54
Postat av: Sonja

O ja My va fint vi ska ha de, längtar!Oj gud va vi ska dansa, borde investera i riktiga dansskor så vi orkar hela natten:)skojskoj!

2008-03-12 @ 16:15:10
URL: http://sonjaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0