a day with no regrets

Denna dag blev bra, jag har ju varit ledig - min enda lediga dag denna vecka.
Började med att ja stack ner på stan för ett möte med handläggaren, men hon dök aldrig upp så det blev inget möte. Gick o mötte Nina, vi fikade o gick på stan lite.. sen va vi o spela "lika old times" och vi gick båda plus vilket kändes skönt. Hem o drack kaffe, åt kakor o spelade ordspel.. Nina åt middag hos oss o sen va de dags för henne att åka hem till hunden Kevin.
Det va skönt att umgås med Nina idag :)

Kvällen har jag spenderat framför datorn - sett hela 3 stycken One Tree Hill avsnitt och gråtit som ett litet barn. ;P
Hoppades på att få surra med han som jag saknar väldigt mycket men det blev aldrig av och det är väl sånt man får stå ut med, sånt man får vara beredd på, att man kanske inte kan ha kontakt varje dag när han är där nere.

De följande dagarna - egentligen följande veckan känns tung på nåt vis. Imorgon jobbar jag till 17 och efter jobbet blire att packa o förbereda för lördagen och resan som tar sin början på söndag.
På lördag direkt efter jobbet blire att åka ut till alnö, äta middag med Eva o Johanna och sen ut till Timrå för Kent konserten som Eva ska bjuda mig o Johanna på, TACK! Ser fram emot konserten men ser kanske mest fram emot att få göra nåt roligt med bara syrran.
På söndag är det jobb som hägrar igen och direkt efter jobbet är det bara att sätta sig i bilen med mamma och umgås med henne ett och ett halvt dygn, det är en lång resa vi ska göra men jag ser förstås fram emot att få spendera tid med min mor.
Kommer väl hem nån gång på tisdagen och om jag hinner så ska Emilie fixa mitt hår då när jag kommer hem. Sen på onsdag och torsdag jobbar man. Och på torsdag kommer min kära Jacksson hem, då ska jag krama honom massor och hålla fast han så att han inte sticker nånstans...
Fredag är det begravningen..avslutet, avskedet..

Nu blire sängen. Vi ses!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0