om du läser jacke

Om du läser de här så kan jag än en gång påminna dig om att du ska ha med dig golfbollarna till pappa o Britta när du hämtar Wille på Öjen. :) Men tror du borde komma ihåg de vid de här laget.

Vill också skriva att jag verkligen är världens lyckligaste med digi min närhet. Du är Guld värd Jacke, precis som Maria sa i fredags.. Varenda ord hon sa till dig är sant.
För du är verkligen det bästa jag vet just nu och du har en så stor del i mitt liv. Och när jag såg dig vaka över Johanna som du gjorde i fredas, när du sa att det är klart du tar hand om henne efetrsom du inte vill att någon i din familj ska råka illa ut, då älskade jag dig bara ännu mer. Och hur du backade upp mig då jag höll på o bli riktigt ovän med din kompis..
Allt du gjorde var av kärlek och omtanke.
Och när du sen tog hand om Johanna även hemma, som att hon verkligen var en del av din familj..helt otroligt.
Du är nog en av de få människor i världen som faktiskt har ett hjärta av Guld.
Tack älskling för att du finns i mitt liv och för att jag får älska dig!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Du skiter i mig, bara så du vet.

2008-06-22 @ 11:23:42
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0