nu

Nu är man hemma igen.. Vi va till Brittas pappa med en säng.. där ute va de fint.. en sjö o massa skog o grönt o fint. Men dock inget ställe jag skulle vilja vara bosatt på eftersom de e långt ut i skogen och massa flygfän o grejjer, har ju lite svårt för de här med insekter o sånt ja. Sen blev de mat på Öjen, många år sen ja va vid den golfbanan - men de va lika fint som vanligt! :) Nu här hemma har jag plockat undan lite och håller på o tvättar...

Glömde att berätta tidigare idag att jag dessutom fått ledigt i helgen.. eller ja, jag är ledig lördag.. jobbar fredag och söndag. Men de känns skönt.. Turen är verkligen med mig nu! :D

Snart blire fotboll, men först glass o kaffe med tha family! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

vad ska du göra ikväll då?

2008-06-20 @ 09:18:27
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0