Kärlek till dig J.

Just nu tänker jag på dig kära Jacke.. Jag trodde verkligen aldrig att det skulle bli såhär, att jag skulle tillåta mig själv att tycka om dig så djupt som jag gör.

Och jag har verkligen försökt ibland att hålla tillbaka vissa känslor, vissa tankar så man inte går händelserna i förväg och riskerar att bli besviken. Försökt att kanske inte alltid känna efter till hundra procent hur det känns.. bara för att skydda mig själv från att bli sårad eller besviken om de inte blir som man tänkt sig.

Men nu..nu kommer jag inte ifrån känslan att vi på nåt vis hör ihop, åtminstonde just nu -man vet ju aldrig vad som händer.. men just Nu är känslorna väldigt starka.
Vi hör ihop, allting är så enkelt med dig, även om man ibland kan tjaffsa så känns allt så uppriktigt och ärligt och när jag är med dig så mår jag så bra, så brilliant bra.

Du är en så uppriktig människa och jag tror aldrig jag har kunnat prata med någon på det sättet som vi kan prata med varandra - om precis allt..
Du ger mig så mycket hela tiden.


Och ärligt talat tror jag inte du vet hur mycket du hjälpt mig.
När vi träffades var jag fruktansvärt negativ och det blev bara värre med allt som hände runt omkring på så kort tid.
Jag var deprimerad precis som du sa, och jag vet att det är mycket tack vare dig som jag blivit lyckligare, gladare och framför allt lugnare i sinnet och i själen.

Du stog där redan från början med din öppna famn och dina goda lyssnar-öron och bara fanns, existerade och bara hjälpte mig igenom allt - genom att lyssna, fråga och ge råd..

Du blir bara mer och mer fantastisk i mina ögon för varje dag som går..

Jag vill och försöker verkligen vara samma person för dig som du är för mig.. försöker ha samma inverkan och betydelse på ditt liv som du har på mitt.



♥ Jag älskar dig, Jacob Wallin, allt med dig, hela tiden..



Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

fy vad fint!

2008-06-03 @ 22:08:36
URL: http://johaanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0