Ja hualigen

Igår va ja mer less än vanligt kan man lugnt säga.. För igår tänkte jag på denna dag.. Tänkte på mitt hår som jag älskar så fruktansvärt mycket som ska bli kortare idag. Jag är väldigt bitter över detta, att jag inte sa nej från första början och höll fast vid det.. Jag har ju sparat bra länge nu och äntligen börjat få lite längd på det här håret igen. Och jag förstår att det är jätte lätt för er alla att säga att jag kommer va fin ändå och att det växer ut igen... Men EN Decimeter - växer det ut på 2 veckor? För jag hade liksom planerat redan inför gatufesten med hår o kläder o sådär till största del åtminstonde.. Och om jag känner mig fin nu då? Om jag vill ha det här underbara långa håret i sommar? Så man kan se tillbaka på kort från en sommar då man för en gångs skull hade långt hår.
Nej hörrni, finns inget som helst nöje i det här.. gör det enbart för Mli's skull och inget annat.

Ja, helgen va ju annars som den va.. utgången i lördas gick ju sådär. Jag blev klappkanon o de va ju onödigt för i söndas va ja så bakis som ja aldrig nånsin varit i hela mitt liv tror ja. Positivt va att ja o Jacksson åkte hem från krogen tidigt.. För jag har verkligen inget där att göra måste jag säga.. Blir bara ledsen o irrad o instabil i allmänhet.. helt onödigt.

Så i söndas gjorde vi inte många knop.. tror vi tog oss upp ur sängen ca 14:30.. Då åkte vi o skulle äta me Stoffe men de gick inge vidare förvarken mig eller Jacke.. Man trodde man va hungrig men när maten väl stog där framför oss ville man bara kräkas. På kvällen när vi nästan börjat piggna till lite så gick vi på bio o såg filmen The Happening. Den filmen fick ju förstås helt klart både godkänt och väl godkänt. Bra med nånting som va bra på söndagen :)

Igår så va vi i hamnen i Stoffes båt ett tag.. synd att de blåste så kallt annars så va de riktigt nice. Sen va vi på affärn o Jacke lagade mat åt mig.. Nya bestämmelser om att han ska äta mindre skräpmat och jag mindre godis - det var detta som gjorde att han lagade mat hemma.. Myspysig kväll blev de iaf med världens bästa Jacke och en bra film.

Nu ska jag dra o jobba - jävlas inte med mig idag för gissar att humöret kan vara lite lättretligt då jag först o främst e trött och det blir en jävligt lång dag. När ja ska till Mli's prov direkt efter jobbet.
Goodbye

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Men My, nu får du ge dig. Du kommer ju fortfarande ha jätte långt hår :P dummis!

2008-06-17 @ 07:01:17
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0