Gårdagen

Gårdagen var till belåtenhet. Va på salongen i Haga o Mli fixa håret på mig. Jag är riktigt nöjd med färgen.. den är så fin så! :) Riktigt nöjd.
Efter färgningen o sådär då Mli fått sluta så skjutsade snälla Jacke hem oss till Mli. Där diskade jag o Mli lagade mat - makaronipudding. Vi åt, jag drack kaffe o sen satte vi oss i soffan.. surrade lite men va faktiskt ganska lugna måste jag säga..Jacke kom o hämta mig strax före elva så de blev en riktig heldag med gogumman min! Tack för de :)

Idag ska jag försöka vakna till lite - skärpa mig. Har varit helt slut några dagar nu igen. Va lite piggare ett tag faktiskt men nu igen så känner jag mig ständigt sovande.
Ska iaf förmodligen på stan ganska snart o träffa Anja. Ta en fika o bara va på stan. Har inte vistats på stan sen dagen innan vi åkte till Paris förutom ett snabbt systembesök - det börjar va snart en månad sen de.

Ska kanske också på bio med min syster ikväll - se Sex and the city. Hur nice som helst tycker jag :)

Näää, nu ska jag försöka väcka Jacke o sen kliva upp.
Hejdååå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0