Äntligen hemma

Tog en uppfriskande promenad hem från jobbet idag, det kan man göra nu - ganska skönt att promenera faktiskt..även om de inte e jätte varmt nu. Och om man går i normal takt så tar de högst 40 minuter och de e ju en ganska lagom promenad de efter jobbet.

Nu när ja äntligen är hemma borde jag vekrligen satsa på att städa lite o sådär men vart ska jag hitta den motivationen? Det känns så omotiverat o städa där jag inte kan ha min alldeles egna ordning och sådär.. Jag vill bo i en lägenhet nuja.. eller ja, de e praktiskt såhär också men de skulle va bra mycke skönare med en lägenhet, där man kan få städa o greja o dona bäst man vill. Där man inte behöver tänka på en massa andra personer. Känns dumt också på nå vis att flytta när de på nå vis går bra här.. och i sommar kommer man väl bo i princip själv här så då spelar de väl ändå ingen roll.

Nu ska jag iaf bara vila o läsa o mysa hela kvällen.. kanske plockar lite men får se.. Imorgon skulle ja behöva besöka Af o även Vc.. eller åtminstonde ha telefonkontakt med dom.

Ingen utgång av nåt slag ikväll.. Angelica va sjuk o ärligt talat så känns de rätt skönt att inte behöva ens fundera på o gå ut för jag vill inte.. är så fruktansvärt less på krogarna i den här stan, tappat lusten för allt festande totalt. Visst kan man gärna dricka ett glas vin eller nåt o bara umgås hemma.. men nå party o utgång o sånt känns inte alltför lockande. Otroligt skön känsla faktiskt :)

Jaja, ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0