Zohan

Igår va vi o såg Jiddra inte med Zohan.. den va faktiskt riktigt kul! :) Lite löjlig ibland, men för de mesta bara rolig! Efter bion skjutsa vi hem Johanna o åkte sedan hem, jag i princip tvärslocknade så fort ja la huvet på kudden och har sovit som en stock inatt.

Nu håller ja på o tvättar o fixar frukost o sådär, ska väcka älsklingen snart tänkte jag.
Min kära familj här har flyttat ut till Brittas pappa vid Öjestrand för ett tag framöver så jag har huset för mig själv, med Jacksson förstås. Känns hur skönt som helst, att få städa o pyssla o greja, precis som att de va mitt alldeles egna hem. Jag saknar verkligen att ha ett eget hem, att få göra allting själv precis på de sätt man vill ha de.

Nu ska ja väcka hjärtat så vi kan äta frukost för ja e hungrig! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0