stort behov

Just idag känner jag ett stort behov av att skärpa till mig nu, bli mindre lat, piggare, komma igång o träna igen. Få lite struktur o planering in i vardagen igen. Visst är de skönt att bara slappa, ha semester men de finns en gräns för det mesta.

Just nu prioriterar jag iofs att vara med min älskade så mycket som möjligt eftersom han snart är borta igen, massvis.. Så det känns som att han är högsta prioritering just för tillfället.

Får ta itu med allt när han e borta.. för jag vägrar deppa ihop när han e borta.. hålla sig så sysselsatt som möjligt lär vara det bästa!



Nu blire duschen.. Sen mysa med denna pärla!





♥ Har jag någon gång sagt att jag älskar dig Jacob Wallin?

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0