STHLM

Resan har tagit fart och gått bra. Igår vid 18-19 tiden anlände vi till Sthlm o Sonja. Sonja hade fixat lax o klyftpotatis - kära Sonja :)
Efter maten packade vi oss en ryggsäck o gick ner till en grillplats vid vattnet, så otroligt vackert  var det där, hade kunnat suttit där för alltid! Äkta semesterkänsla var det, med solnedgång o allt, helt underbart! Vi drack vin o öl o jag blev full men vi tog oss minsann hem igen o i säng iaf, det va ju bra! :)

Nu har jag diskat o plockat lite, väntar på att Jacke o Sonja ska vakna till liv så vi kan börja med nåt den här dagen. Ska ju träffa Elina gumman idag iaf!

Ja herregud va jag älskar semester! :)

Senare idag bär det av mot Göteborg o de ska bli hur bra som helst, längesen jag va där o jag minns inte nånting av hur den staden ser ut. Så de ska bli intressant.

Nu ska ja ta ett varv i duschen, Vi hörs!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

men det var ju inte så jag mena, jag har ju redan träffat honom och kommer aldrig att få honom... hoppas du får det bra i sthlm och götet! puss

2008-07-21 @ 12:19:03
URL: http://johaanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0