Söndag

Idag är det Söndag, en helt vanlig söndag då man e lite trött o lite bakis. Igår blev det så att Jacksson åkte iväg till nån kompis o drack lite o jag åkte hem till Anjas kompis Madde o förfesta med dom 2 och HG. Blev en massa massa vin men ändå kände jag mig rätt lugn då vi åkte från Madde ner på Dallan.
Men nån gång under tiden vi va på Dallan så kände jag hur full jag började bli och senare på Irish var det stopp, kunde inte dricka en droppe till o va tvungen att röra på mig så jag gick ifrån mina vänner o drog på Olles iställe o mötte upp Jacksson där. Dansade lite på Olles men sen bestämde vi oss för att dra, det är ju faktiskt inte kul på krogen, man bara tror några sekunder att det är de tills man än en gång blir överbevisad av självaste krogen att de inte va så.

Mitt liv är ändå underbart just nu.

Sammanfattningsvis så va de en bra kväll. Började ju så bra med att jag o Jacke fixade mat tillsammans o bara njöööt o blev väldigt mätta! Förfesten va lugn men de va kul att träffa nya människor o sådär. =)
Krogen var ju som vanligt en katastrof, jag fattar inte varför man envisas med att gå dit då man blir lika besviken varje gång. Jag har verkligen tappat all lust för krogen, det är så mycket roligare att bara sitta hemma o festa om man ska festa. Krogen bara förstör bra kvällar för mig. Tur de va typ en månad sen man va på krogen sist, lär nog dröja mer än en månad nu till nästa gång..hoppas ja! :)
Det som känns nästan bäst under kvällen var att jag o Jacke var ett team, vi gjorde en fin hjälteinsats och vi stog på samma sida hela tiden vilket vi ibland kan ha lite svårt med då vi har druckit. Allting kändes så lugnt och säkert mellan oss och vi kommer verkligen varandra närmare för varje dag.

Tack för att du finns älskling, tack för att du fann mig!

Jacke är o jobbar nu så ja tänkte sätta igång nån maskin här hemma, plocka undan lite kanske.. se nåt One Tree Hill avsnitt lär jag väl göra också :)

Ha en jätte bra söndag mina vänner! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0