Jobb, natur och trötthet

Idag jobbade jag till 15, sen bar det av upp mot södra berget. Jag o Jacksson andades frisk luft och använde kroppen först på Tarzanstigen och sedan också på Björnstigen. Kändes bra! :) Var så skönt väder, dock ingen sol men de spelar inte så stor roll.
Tyvärr så brände jag mig på ett rep så jag har nu 2 onda vattenblåssor på varsin hand och 2 andra sår där de fattas lite skinn - trist!

När vi kom hem till Jacke va ja trött o hungrig o därmen jäkligt grinig också - fattar inte varför ja inte kan bita ihop o rycka upp mig istället.. Sov iaf en timme ungefär o va en riktig bitch då ja vakna =/
Har ätit här hos Jacke nu, så nu e man både lite piggare o mättare.. så humöret känns också bättre! :)

Nu ska vi snart åka hem till mig, ja ska duscha.. äta frukt o dricka kaffe tänker ja också göra. Försöker ju byta ut godiset mot frukt, vilket jag verkligen hoppas ska gå bra.

Nu jobbar jag bara imorron kväll o fredag morgon sen e ja ledig i hela 6 dagar! :)
Tror inte vi blir på hemmaplan.. har dock inte bestämt något än men de lutar väl mot att åka söderut, kanske Göteborg eller nåt. Hur som helst är ja nöjd om ja bara får vara med min Jacke. Har börjat inse nu hur inni helsike tungt de kommer att bli  i höst o vinter då jacke åker iväg o jobbar igen.
Vad fasen ska jag ta mig till då?? Han är ju en del av min vardag nu, en del av mig.. ingen liten del heller...
Har lust att gråta då jag tänker på de...

Aja,
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0