inge vidare

Jag har inte vare nå vidare på att skriva, I know.
Men de ha liksom varit fullt upp o mycket trötthet.

I förrgår hade Jacksson rådda middag när ja o Johanna anlände efter jag slutat mitt jobb vid 21. Han hade fixat potatisgratäng, grillat kött o svamp o fixat en god sallad. Här fanns också partyhattar och en lampslinga format som kräftor. Jag blev ruskigt imponerad måste jag säga, fixat allt detta åt sina vänner. De som va här va förutom mig, Johanna o Jacke: Magnus, Anton.F, Stoffe o Emma. Vi var de personer som åt men sen dök även Hägga in en stund.. och nån polare till han. Jag blev kanon full o skulle med alla medel med ner på stan o gå på spritlyckan o träffa Anja eftersom ja jobbar så många helger i rad nu. Jag fick som jag ville o sen va det helt klart bara in i dimman. Minns allt men väldigt dimmigt. . så de va de..

Igår va man trött som få, men ja tog mig ner på stan, träffa Johanna, gick o shoppa som en annan galning och fyndade sjukt mycket grejer. Johanna va nog less tror ja för hon hade sin andra bakfylledag.. Vi är så sjukt lika hon o jag.. haha :)

Igår kväll hade jag o Jacksson en myskväll, vi badade bubbelbad o kollade på film..
Jag somnade ju iofs så de va väl inge kul för Jacke..

Idag vette tusan vad vi hittar på, verkar vara lite molnigt ute.. Vi får se vad vi gör. Ha en bra dag

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0