Dag 2

Japp, dag 2 av 7 på jobbet är halvt avklarad. Har tänkt att de kommer va tungt att jobba så många dagar i sträck men känner mig just nu rätt positiv över detta ändå. Känns helt okej att jobba så många dagar faktiskt. lär man klara galant bara man sover ordentligt mellan skiften.
Och igår somnade jag i skaplig tid så idag känner jag mig för första gången på länge ganska utvilad. Skööönt!

Tror Jacke kanske e less på att ja e så trött jämnt o vill sova så tidigt o blir lätt grinig när ja inte får den sömn jag behöver.. men de e klart att de blir så när ja jobbar o han e ledig. Iofs kan ja va minst lika trött om ja e ledig..hmm..
jaa, de e nog bara att konstatera att man är en sån människa som behöver rejält med sömn för att fungera normalt.

Nu ska ja återgå. Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Kajsa

De låter som om du och jag har samma problem my :) skönt att sova juh!

2008-07-31 @ 13:06:30
URL: http://kajsamaja.bloggagratis.se
Postat av: mli

Undra när vi ska umgås då.. :'( Dumma jacke! :P

2008-08-01 @ 21:24:12
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0