Vilken fredag!

Det har varit en hård dag på jobbet idag.. 4 timmars sömn inatt, väckning 05:30 o sen full fart på jobbet från 06:30.. Nu är jag äntligen hemma o totalt slut. Men säkert går det om! För de måste de :)

Ska om en timme ungefär eller nåt träffa Petra o ska dricka kaffe med henne. Sen senare ska jag träffa Anna o Linda för kaffe med dom. Sen ska jag eventuellt träffa Ingela, men där är det inget säkert alls..
Hade också tänkt försöka på nåt vis hinna med att packa o städa lite ikväll eller åtminstonde under helgens gång.

Imorgon kommer Carolina hit o henne var detså längesen jag såg så det ska bli mycket spännande o se hur mycket hennes babymage växt!

Nu ska jag försöka ta en kort powernap så man orkar med kvällens schema.

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: juliajosefine

usch för o gå upp så tidigt!

2008-01-18 @ 15:13:14
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0