Trots trötthet...

Trots denna trötthet jag kände ikväll så har kvällen varit underbar!

Jag lyckades aldrig sova nånting eller ens ta en powernap för precis då jag höll på o somna så ringde min far från Florida o berätta om hans planer angående min flytt! Tack älskade ovärderliga pappa för att du är så underbar som hjälper mig - föräldrar är det bästa som finns!
Så nu har jag fått direktiv om att mina saker ska vara färdigpackade till onsdag för då kanske dom skeppas iväg, men det är heller inte helt säkert så vi måste vänta o se bara =)
Känns bra iaf att ha lite direktiv o att veta lite mer vad man har för tidspress på sig! Så de närmaste dagarna borde packning stå högst på schemat!

Ikväll så har jag...
Först kom Petra hit, vi drack kaffe o surrade som att allt var som vanligt vilket passade mig väldigt bra och det kändes helt okej, precis som förr. Goodie! :)
Sedan bar det av till Trend med Anna o Linda o där var vi i flera flera timmar o bara tala o tala om allt mellan himmel o jord och dom är så underbara o roliga så de ha varit helt great! Sen kom Anna med hem till mitt flyttande bombnedslag o här har vi suttit till nu o surra om kärlekens plågor o livets härligheter =P
Nya krafter, nya tag o livet går vidare - yes it does!

Klockan börjar nu vaea 1 på natten o det är väl dags att försöka sova en stund!
Imorgon blire antagligen kaffe med Carolina!
See ya! =)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0