Tänder av visdom

Mina visdomständer har tandläkaren sagt att de ska bort alla fyra! Och han sa att en utav dom inte ens kommer att kunna ta sig ut utan att göra mycket skada.. och att jag redan haft inflammtion på en sida tidigare.. och det minns jag för då fick ja äta värktabletter och det är något som jag sällan gör och aldrig med nöje.
Nu är en jäkel på väg ut och jag tror de va den som hade minst plats att komma ut på..om ja minns rätt. Anyway så gör det väldigt ont både i käken o örat. Fast tandläkaren sa också att det var nån tand - just där jag haft infalmmation tidigare som gjort skada på käken o de va ju inte så bra. Kanske de blir så igen nu då fast på andra sidan !
Det är inte hela världen men bara lite smått irriterande att då förkylningen börjat skärpa till sig så ska visdomstanden komma ut och ha smärta för sig. Jag hoppas verkligen den för lite visdom med sig också för det skulle jag hellre ha än smärta!

Nu ska jag äta middag o sen måste ja rusa på jobbet, börjar 22 o klockan är nu snart 21.

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

kanske ska svara på kommentaren du skrev i min blogg nån gång ;P Klart jag har råd med en 2:a, den är ju inte så jätte stor. 50kvm typ. Endast 3000kr i månaden också så.. :) flytta in med mej? :)

2008-01-20 @ 17:19:09
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0