Söndag, slödag

Idag har varit en riktig slödag.. har inte gjort mycket alls. Sonja va här en stun doch likaså Madde har varit in på en kaffe.. men annars har jag mest tittat på tv.. Har idag nästan inte någon som helst röst o halsen gör ont. Har ätit vitlök o halstabletter o druckit varma drycker men inget har än så länge hjälpt så jätte mkt.

Har surrat med mamsen i telefon och även Anna o CArolina o hyresvärden. Ingen som vill hyra lägenheten än så länge men det dyker väl upp nån så småningom!
Imorgon börjar en hård arbetsvecka.. är endast ledig en dag på hela veckan och det är onsdag., Imorogn måste jag börja ta itu med flytten o ringa runt lite och planera så jag får nån ordning på vad som ska ske.
Just nu känns det som att jag har lite feber men jag är dock inte säker. Hoppas på god sömn inatt men det är svårt då man hostar o rosslar o väser.

Här har jag iaf en låt som jag tycker massor om!


Lauri Tähkä & Elonkerjuu - Pauhaava sydän


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0