Sömn o förkylning

Inatt har jag sovit 12 timmar utan några egentliga avbrott. hur härligt som helst! Idag har jag inte fått mkt gjort men tänkte försöka städa lite ännu o sådär.. Fortsätta letandet efter kartonger.

Förkylningen sitter i ännu även om de faktiskt känns som ja börjar va på bättringsvägen! Men man är ändå lite irriterad på den då man haft den ända sen nyåret och det börjar ju va ett tag sen!
Nåjaaa, finns mycket värre saker än förkylning så jag tänker inte alls klaga.

Imorgon är de jobb igen.. och det känns lite slött att jag inte fått just nånting gjort idag med tanke på att idag var min enda lediga dag den här veckan. Men det är väl antagligen bara att bita ihop o försöka på nytt typ i helgen. Det går ju ändå inte att göra så mkt förrän jag har fått de mesta nerpackat så man kan börja med städningen. Och packa är svårt utan något att packa i.

Idag ska jag föröska mig på att fixa Mackans goda o underbara lasagne.. det kommer bli mycket intressant för jag minns inte alls ingredienser o sådär o han har ingen lust attf örtälja sitt "hemliga" recept. Så jag får försöka gå på min kvinnliga intuition..

Nu ska ja o handla sen laga mat o fixa! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0