melody, stress, sömn

Gårdagskvällen var iaf helt okej.. det var visserligen väldigt lite folk på Melody o ingen av oss va kanske så på gång hela tiden som man sku behöv va.. Men vi dansade en hel lång stund efter att tagit en cider på Madison o sen va de varmt o svettit... egentligen har ja inmte så mkt att berätat om gårdagen, de va ganska lugnt. Det kunde ha gått betydligt mycke sämre än vad de gjorde med tanke på att det var massor av folk där som det skulle kunna bli nå tjaffs med.

Det som går att berätta är att vi dansa, de va kul...Sen också går de att berätat att vid 01:30 tiden så tyckte vi de sku va bra med ett mellanmål så Jag o Sonja sprang utan jackor i snöovädret till torget o köpte varsin vårrulle som vi sen satt i min trappuppgång o åt upp..folk tittade konstit på oss o vi skrattade hejdlöst. Samtidigt så åkte Jessi hem o jag förstår henne o nästan avundas henne att hon fick fara hem o sova :)

Vad mer går att förtälja om kvällen? Vi dansade i princip hela kvällen. Jag o Sonja till o med hjälpte en kille som va för full.. han hjälpte vi bort från dansgolvet o ut. Sen kom Kena o dansa med oss o han sa själv att han inte va på gång men ja tyckte nog han verka på gång!

Sedan i slutet av kvällen då tryckarna börjat spelats så fick vi en nakenshow på dansgolvet, en kille hade fått betalt för att ta av sig alla kläder..och där stod han fullständigt naken mitt på dansgolvet o massor av folk (konstigt nog nästan bara killar) stog o hurra o ropa..

Avslutet blev att ja blev stressad en stund på min kompis(?) Petra som man aldrig såg till o som ja faktiskt lyckades se då vi stod utanför Melody.. Stressen höll i sig trots att ja prata med henne o jag gick som en ångvält mot Korv-Görans kön o temperamentet svämmade nästan över..=)

Trots allt gick de bra, vi köpta mat o sen hem till min granne på 3:an Joonas.. där åt ja min mat o sen gick ja hem o la mig, var så trött så trött så de e inte klokt!

Nu ska ja lägga mig o se på tvn, o kanske borde ja dricka nåt varmt för ja ha nästan ingen röst idag då halsen är totalförstörd!

Ha en bra söndag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0