Inte alls

Den här dagen blev kanske inte alls som de va tänkt.. Jag va trött imorse o sov ända till kl 13. Då var jag fortfarande trött o såg sista avsnittet av Californication - så härmed är Säsong 1 avslutad o nu är det bara att försöka lugnt vänta till sommaren på säsong 2 även om de känns trist.
Jag har ju nästan blivit lite kär i David Duchovnys karaktär Hank nu och denna serie får en verkligen att inte tänka på nånting annat då man ser den. Så great att bara kunna koppla bort o njuta av denna idiotiska o underbara serie! Jaja, nu ha ja tjatat i flera dagar om denna serie så de är väl bäst jag lägger ner detta ämne nu...


Men lite har jag väl ändå fått gjort idag. Varit på kaffe med Ingela fått en promenad då ja gick ti Fitness o sku sola men så va solriumet trasigt så de va bara att traska tillbaka hem igen. Sen ha ja spelat lite poker o dessutom spelat bra så de va skoj! Nu borde jag försöka äta o packa lite. För snart ska ja iväg o sola tänkte ja o sen träffa Bella för en kaffe!

Annars så konstaterade ja o Ingela idag att de nu bara är en vecka kvar av mitt liv i Jeppis..ojoj.. de känns nog underligt! Tänk att jag snart ska lämna det som blivit Mitt alldeles egna hem, där jag fått styra över mitt alldeles egna liv utan influenser från föräldrar eller kompisar som känt en hela livet. Helt enkelt utan att nån lagt sig i min livsstil. Jag tror de kommer bli en himla omställning att åka tillbaka till det man ska kalla Hem i sverige.
Och det kommer vara hemskt tråkigt att flytta ifrån detta ställe. Alla kompisar, livet, ens alldeles egna vardag med ens alldeles egna rutiner där man inte beövt visa nån hänsyn för nån annan än sig själv eller ens behövt tänka på att nån annan ska veta vilken tid man äter, vilken tid man kommer hem, vart man ska eller nånting.
Och mina kompisar. Ja ni vet inte vad jag kommer sakna dom! Klart att man träffas ändå o håller kontakten o sådär... men ändå.. det är ändå en del av vardagen nu..
Allt känns så overkligt även fast det bara är en vecka kvar. Hualigen.



Ajaaa, nu ska jag kila! Ha en bra kväll!









I?ll be here for you baby
Oh, can?t you see I miss you so bad, I go crazy
You could have it all, the beauty, the power
If you just come and step down from your ivory tower

I could use my magic potion
But it might not make you stay I could talk so much to turn your head
But you?d just walk away So instead I?m at your front door
Making a fool out of myself
When you open up and look me in the eye




Denna låt spelas hela dagarna i mitt huvud..
Det måste bero på att den känns så bekant me mig själv..
Come on and step down from your ivory tower!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0