En ny vecka!

En ny vacka tar sin start idag och min dag har börjat helt okej! Tog mig faktiskt upp kl 9:30 o sen dess har jag duschat, ätit o ringt några samtal om flytten.

Min pappa kände en tjej som jobbar på DHL o via dom skulle jag få mina saker skickade var planen. Men pappa sa att jag måste ta hand om de eftersom han är på en 3 veckors semester i Florida med Britta. Så jag ringde till denna tjej och det var precis såsom jag förfarade.. Dom kör inte till lilla Jakobstad.. Så nu är dte nya tag o nya planer som behövs. Har skickat sms till min far om detta men allvaraligt så vet man ju inte när han får det! För det första så är Florida väldigt långt borta o för det andra så vet man ju inte hur ofta han slår igång sin telefon.
Men jag kan ju vänta nån dag på svar annars får jag välskicka till Britta då, större chans att hon har telefon igång.

Jag börjar faktiskt bli lite nervös nu, egentligen inte inför Sundsvall o sådär, utan snarare själva delen att åka härifrån. Jag älskar ju det här stället egentligen, även om jag just nu hatar det och bara vill härifrån då det känns som världens minsta ställe just nu. Men att städa ur lägenheten, allt som ska sägas upp o allt som ska ordnas - det ska packas o grejas. Ja jag blir rätt nervös faktiskt... jag ska klara allt detta på egen hand och det känns så konstigt så konstigt så jag vet inte alls ja...

Mycket inför flytten är dock avklarat. Har gjort adressändring, sagt upp mobil-abonnemanget, saggt upp lägenheten, haft flera lght visningar, börja rensa igenom alla mina saker och kläder, sökt till skola och jobb..

Den här veckan kommer jag att jobba 6 dagar av 7 möjliga.. Är endast ledig på onsdag så man får väl försöka få en hel del gjort då antar ja. Det är ju bara 2 ½ vecka kvar nu tills ja flyttar o jag är inte sån som kan skjuta upp allt till slsutet för då kommer jag bli stressad, få jätte högt blodtryck o till slut exploderar ja väl :P

Jaja, nu ska ja o handla sen blire jobb jobb jobb...

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Det där fixa du stumpan! :)

2008-01-14 @ 11:52:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0