what?

Jaaa, vad ska jag göra idag?
Tänkte väl försöka få lite ordning på saker o ting, få nånting gjort annars känner man sig så himla överflödig. Har iaf sökt lite mer jobb o det är väl bara att fortsätta söka antar jag.

Imorogn ska ja väl träffa sötjäntan min Mli.. Hjälpa henne med lägenheten, det blir bra de =) Kanske man få rnåt vettigt gjort.

Har egentligen inget att skriva vilket är rätt boring.

Så vi hörs!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Snacka om att du flytta hem i rättans tid. Jag är så otroligt tacksam att jag har dig My, vet inte vad jag skulle ta mej till utan dej.. THANKS!

You mean the world to me darling!

2008-02-13 @ 14:37:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0