Vin o surr

Oj Herregu va vi är bra på att surra ja o Carolin :D Vi surrade igår om allt möjligt, löste förmodligen till och med Världsfreden ;)  Trevliga sms som jag skulle låta bli att skicka blev dock ändå skickade men whatever.
Vid 1 gick vi o la oss och då va vi trötta även om vi kanske hade kunnat surra en stund till. Men vi somnade genast o därmed vaknade vi kanske vid 8:30 denna morgon.

Nu ska vi åka ner på stan o kika.. sen får vi se what's happening.
Och det bästa av allt: Nu är det i princip helg och denna helg blir bra tror jag! Nån kväll, ikväll eller imorogn kväll ska jag ut med Carolin vilket är en ny upplevelse för oss. Sen ska jag också få träffa nån annan person som gör mig sådär glad och nervös på nåt vis.

Jaja, nu ska jag göra mig iordning. Det har varit great att umgås med Carolin iaf!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0