väckt av "lidande" hund

image37




Jag har tagit mig såhär långt iaf :) Jag har tagit mig upp ur sängen kl 8:15. Detta för att hunden Bosse lät som att hon skulle dö så jag flög upp ur sängen för att gå upp o kolla vad det var för fel.. direkt då jag kommer upp tystnar hon så inget fel där inte. Knäpphund!

Jag vet inte hur jags ka orka med resten av den här dagen, skulle va så otroligt ljuvligt att krypa under täcket igen. Men det är något jag antagligen ska låta bli. Lika bra man får nåt gjort idag nu, annars blire väl aldrig av. Och idag tänker jag sola, det var en evighet sen och jag tycker aldrig om mig själv när jag ser ut som världens blekaste, doesn't work for me.

Jaja, nu ska jag äta frukost. See ya crazy people!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0