terror

Gårdagen blev rätt bra. Åt underbart god mat med pappa o Britta, rött vin o sen massor av kaffe efteråt eftersom tröttheten smög sig in. Vi surrade o surrade.. tittade på melodifestivalen o surra ännu mer. Katastrofalt tyckte vi att de va att den där Christer Sjögren gick till final, herregud!

Sen lyckades jag o Britta övertala pappa att vi skulle ner på stan.. Så vi åkte till Britta's och där lyssnade vi på mer eller mindre skön karaokesång ända till stängning. Ärligt tala, så okej, åldern är ju långt över min ålder men det är rätt kul ändå. "De äldre" är rätt grymma på att ösa o ge järnet. Och om dom är på en så är dom också lättare att avfärda än de killar som är i ens egen ålder. Rätt skoj faktiskt.

Igår försökte jag sänka min gard och inte tänka mig själv som "upptagen", försökte rent av vara trevlig i mina avhyvlingar som jag va förr i tiden. Jag lyckades rätt hyfsat, skällde bara ut en kille men de var för att han aldrig slutade tjata om att jag skulle passa "så jäkla bra på karaokescen, snygg och allt", då blev jag till slut förbannad och han fick höra både det ena och det andra och sen höll han sig borta.
Sen sänkte jag min gard så pass mycket att jag till och med lämnade ut min nr och det var det vääääldigt längesen jag gjorde. Brukar i vanliga fall köra med den där "nej, jag lämnar inte ut mitt nummer till vem som helst".. men denna kille var trevlig och frösökte inte med nått på nåt agerande sätt.. han va lite smånervös och jag tror han kanske va lite av sig själv.. Så jag sänkte mina knytnävar rätt mycket och han fick säkert ett leende av mig också de få 4-6 minuterna vi pratade.


Inatt var det terror. Sms på sms.. och jag blev till slut förbannad för att jag va så jäkla trött. En "kompis" som jag försökt få träffa ända sen jag kom tillbaka hit till sverige hör helt plötsligt av sig kl 04:30 på natten och vill träffas. Det är ju fasen otroligt.. På fyllan passar det men inte annars - nejdu, då får de va! Jag tänker inte riskera att han ska försöka nåt med mig, för mig är han en kompis och inget annat och grejar han inte de så då får de va.

Jepp jepp, nu blire lite mer Gossip Girl, är rätt trött idag faktiskt.

Hejdååå


Jag älskar den här låten och jag älskar folk på karaoke som dessutom sjunger den gudomligt.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

men hata tommy körberg!!!

2008-02-10 @ 18:18:54
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0