strömavbrott

image38


Idag har jag varit sämst på att skriva här.. har haft strömavbrott o där for internet så de va borta hela eftermiddagen och när jag åkte hemifrån till bion så var internet fortfarande ur funktion.

Såå vad har jag att berätta? Nina ringde imorse när jag nyss vaknat o va super trött fortfarande, och hon surra o surra! :) Hon kommer hit i början av mars och tycker då att vi ska leka, men om det är tal om såna lekar som hon fantiserade omm imorse så kan jag bara säga att hon får fortsätta fantisera. ;P Fattar du de Ninni? :D

Jag va iaf flitig på förmiddagen med jobbsökandet, lyckades faktiskt söka hela 7 jobb av olika slag. Om man får nåt lär väl visa sig men jag har åtminstonde lagt lite energi på det med dessa CVn o personliga brev o allt vad det är som ska skrivas.
Strömavbrottet var lite störande här i eftermiddag men det gick ju över till slut vilket var good, undrar bara vad det hela beror på? Lär man väl få läsa om i tidningarna imorgon iofs.

Kvällen var bra, ett biobesök på Filmstaden och där har jag inte vistats på en vääälidgt lång tid, måste väl vara minst 2-3 år sen jag var in där så det var ju en ny-gammal upplevelse. Jag och min nyvunna bekantskap såg National Treasure 2 och även om jag konstaterade att första filmen var bättre så var jag mycket nöjd med detta filmval. Tacksam är jag också över att jag hade så bra sällskap med mig, trevlit trevlit.. =)

Nu ska jag lägga mig o läsa o hoppas på sömn.

Får se vad morgondagen bjuder på, om min älskade Mli har kryat på sig så vi kan åka o städa hennes lägenhet.

Gonatt o sovgott folket!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Jag har inte kryat på mej :'( SKIT MAGSJUKA!

2008-02-14 @ 09:01:37
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0