rubrik.

Dagen har varit rätt bra.. man börjar bli trött nu och det är ju ett gott tecken, somnar man väl i tid ikväll då för en gångs skull!

Det blev ingen solning o ingen träning, tappade fullständigt motivationen. Var till Niklas dödsplats och där var det fint, mycket ljus och mycket blommor och fina hälsningar. Han var en god människa med mycket vänner.

Va på sporthallen en sväng o träffa Eva, Johanna o Maria eftersom dom skulle jobba där på Dragons matchen.
Annars så har jag suttit o kollat på Beck ikväll me pappa o Britta o de ha ju varit trevligt även fast ja sett alla Beck filmer och redan visste precis vad som skulle hända.. Men Beck kan man väl se massvis av gånger eftersom dom filmerna är makalöst bra.

Igår såg jag I am legend och den filmen var ju värdelös enligt min mening.. man hade ju till o med svårt att hålla sig vaken pga tristessen.

Imorgon jobbar jag 16-21 och efter de kanske ja ska umgås med syster Maria lite om man orkar efter jobbet. Men funderar seriöst på att kanske ta en liten sovmorgon imorgon, har ju fått så mycket gjort idag ändå.. Men samtidigt så är de ju hur skönt som helst att komma upp i tid o kunna somna i tid.

Jaa, har egentligen inte mycket att skriva om just nu.

Take care!


Den här låten säger så mycket..


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0