Ooooh what a great day this will be

Nu ska jag snart ner på stan o träna.. Gå på systemet oköpa vin inför kvällen som ska spenderas med härliga Carolin som anländer från bispen. Vi ska dricka vin o surra - like old times. hääärligt!

Imorse ringde dom också från ett jobb som jag sökt och jag ska dit nästa vecka på typ intervju, känns härligt! Sen har också Sonja ringt o hon skratta åt mitt numera svenska tal med norrländsk dialekt.. Förut när hon hört mig "snacka" har de väl mer blivit nå stockholmska eller liknande. Det var också jävligt svårt att veta om man skulle prata Jeppis dialekt med henne eller som jag gör här, men det blev mitt vanliga tal eftersom jag gjorde den slutsatsen att hon är ju faktiskt numera bosatt i Stockholm så de är väl bäst hon lär sig. :P Så skönt o höra rösten hennes så de va inte klokt.
Jaaa, Den här dagen börjar bra och lär sluta even better! So happy so happy!

Hejdåååååååå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0