Nu äre kväller

Ja nu börjar de va kväll o gonatt.. fast ja.. kanske inte riktigt än!

Jag ska ta o berätta för er att jag ikväll fick lite tid med min far, han blev mycket intresserad av min senare pokerturnering som gick halvbra ändå men ja hade lite otur då jag åkte ut på 178:e plats. Men pappa satt här som ett bra stöd o va me i matchen, skoj skoj! =)

Nästa vecka tror ja Mli ska fixa mitt hår o jag längtar. Är så sugen på att göra nåt spännande o kanske lite "galet" med håret.. så jäkla less på de nu.. Samma tråkiga färg o samma trista frisyr hela tiden. Tur ja ha världens bästa Mli, som jag litar på fullständigt vad gäller mitt hår.

Men redan imorgon ska ja träffa min go-tjej. Då ska jag få se hennes blivande hem, vi skulle väl dit o greja lite tror jag! Blir nice de! Härligt att ha nåt att se fram emot!

Annars så har jag fortfarande inte kommit fram till nåt angående VM i ÖStersund.. Skulle va skönt att inte åka dit också och bara va hemma, kanske ut o äta med familjen istället på lördag då Britta är ledig. Jaja, jag måste ju inte bestämma mig nu som tur är!

Nu borde jag gå o lägga mig om jag ska orka upp imorgon.. MEN.. jag har ett Prison Break avsnitt som jag nödvändigtvis verkligen vill se just nu.. Sen har jag också nå Gossip Girl avsnitt..
Och Gossip Girl är väl min nya favorit serie, även om den inte slår Californication, House o Grey's Anatomy.
Försöker även lära mig att älska One Tree Hill men det går segt.

Underligt ändå att jag aldrig hinner kolla på alla dessa serier som jag har på datorn - jag som inte gör ett skit på dagarna känns de som :P

Jaja, Natti Natti kära läsare, Sweet dreams.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0