nattinatti

Jag på juldan


Så nu tänker jag gå o lägga mig, försöka sova o inte läsa halva natten som jag brukar göra. För jag har BESTÄMT mig att imorogn kliver jag upp samtidigt som syrran och åker samtidigt som henne när hon ska på skolan. Då ska jag fixa de saker som jag så länge sagt åt mig själv att fixa. Nu får jag ta o skärpa till mig faktiskt med detta slöande. Slöa hinner man sen.

Ikväll har jag surrat med Nina. Och tidigare idag med Elina, härligt härligt. Hade också ett långt samtal med min mor vilket var nice. Syrran o hennes kille var här på middag - jag o Britta fixade tacos - de va väldans gottigott.. OCh kvällen har gått fint. Jag har spelat poker, surrat på msn och sen som avslut har ja o syrran precis kollat på en serie som jag inte sett förut som har namnet Private Practice. Det är alltså där Addison från Grey's Anatomy befinner sig numera. Yees, har väl inte mkt mer att tillägga då än Gonatt o Sov gott!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Vart är de du spelar poker någonstans ? riktiga peningar ?

2008-02-12 @ 13:11:39
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0