Måndagen

Denna måndag har varit rätt slsö fast ändå gått snabbt. Jag har kollat på Melodifestivalen som ja missa i lördas o hållt på med annat datanördande, tagit itu me lite tvätt o surrat me Nina, mamma o Sonja. Sen har jag druckit kaffe o surrat med pappa o Britta hela kvällen - trevligt trevligt!

Imorgon blire förmodligen en bättre dag med mer aktivitet. Ska försöka ta mig upp i någolunda bra tid, åka ut till Alnö o träffa Cizzi o förhoppningsvis även Pernilla. Sen blire middag hos Eva o Johanna innan man ska iväg o träna med gostumpan Emilie! Det blir en bra dag imorgon, det känner jag på mig!

Nu ska jag verkligen försöka att komma i säng i tid men det brukar ja inte va nå vidare bra på, blir ofta rätt sena kvällar.. Kanske ska packa ihop lite grejer nu inför imorgon.

Ha de bra

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0